zaterdag 22 november 2008

Browse for Books

Ik ben net terug van een paar dagen London. HEERLIJK. Nu moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat de ervaringen die ik met de UK heb, gekleurd zijn. Ik ben gewoon GEK op het land en zijn gewoonten. Ik geniet van het queue-en, de afternoon tea, de gin and tonic and de sandwiches van Marks and Spencer.

Ik was dan ook verrukt toen ik kennis maakte met de Country Bookshop.




De winkel ligt in het prachtige Peak District en is on line sedert 1997. Ze hebben een collectie van (hou je vast!!) 3.2 MILJOEN titels, met veel bargain books aan -80%.

Dus zoek je net dat ene speciale kookboek ...
Easy to Make! Pies, Pies, Pies - Good Housekeeping Institute
Nigella Christmas: Food, Family, Friends, Festivities - Nigella Lawson
Rick Stein's Coast to Coast - Rick Stein
En eentje waar ik helemaal gek van ben:
Riverford Farm Cook Book: Tales from the Fields, Recipes from the Kitchen - Guy Watson

Dus: klik op de link NU en je hebt je boeken thuis voor kerstmis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten